ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

  • Як оформити замовлення?

    Написати нам в Telegram та поділитися бажаним товаром. Далі ви отримаєте подальші інструкціі.

  • Чи можливе повернення або обмін?

    Так, ми пропонуємо обмін та повернення товарів.

  • Чи можу я замовити товар, якого немає у вашому каталозі?

    Так, надішліть нам фото товару з офіційних сайтів брендів і ми спробуємо знайти його на фабриках.

  • Чи відправляєте ви посилки
    в інші країни?

    Так. Всі замовлення відправляються напряму з Китаю до вашої адреси. Детальніше в розділі “ДОСТАВКА”.

  • Чи потрібна передоплата?
    Які міжнародні способи оплати ви приймаєте?

    Так, всі замовлення здійснюються за умовою 100% передоплати.
    PAYPAL, WESTERN UNION, MONEY GRAM, IBAN EUR, US.

  • Чи залежить ціна від курсу валют?

    Так, ціна на деякі товари може залежати від поточного курсу валют. Якщо ви питали про вартість товару 3 місяці тому, вона вже може бути неактуальною.

  • Чи можна перевірити товар перед відправкою?

    У 70% замовлень ми надаємо фото або відео товару перед його відправкою.

  • Скільки часу займає доставка?

    Для України: до 1 місяця.
    Для міжнародних замовлень: від 20 днів для Європи, Азії та США.

  • Чи можна відстежувати посилку?

    Так, ми надаємо трекінг-номер. Зверніть увагу, що для міжнародних замовлень відстеження з’являється після прибуття товару до Європи.

  • Що робити, якщо я не забрала посилку з пошти вчасно?

    Посилка може бути повернена на склад. Будь ласка, слідкуйте за її статусом та забирайте вчасно.